pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Marketing Podcast
Czas czytania: 2 min
Poziom trudności:

Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.

Podaj dalej

Jakie cechy musi mieć dobra, skuteczna reklama? 

Większość osób powie, że powinna być kreatywna. A przynajmniej oryginalna.

Jednak kreatywność w marketingu często szkodzi, oryginalne reklamy zaś rzadko kiedy są skuteczne.

Aby zrobić dobrą reklamę, przestań myśleć kreatywnie i zacznij myśleć szablonowo.
Posłuchaj dlaczego.

 ————————-

 📨 Dołącz do tysięcy przedsiębiorców, którzy w każdy poniedziałek dowiadują się jak robić lepszy marketing i jak więcej sprzedawać.

➡️ Newsletter Marketing z Głową
➡️ Newsletter Marketing Navigator
  ————————- 

Schemat nr 1: Analogia wizualna

Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.
Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.

Schemat nr 2: Ekstremalna sytuacja

Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.
Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.
Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.
Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.
Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.
Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.

Schemat nr 3: Ekstremalne konsekwencje

Schemat nr 4: Porównanie

Schemat nr 5: Interaktywny eksperyment

Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.
Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.

Schemat nr 6: Zmiana rzeczywistości

Podaj dalej

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.