pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

48 Jak tworzyć viralowe treści.


Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Viral często porównywany jest do wirusa. Jednak bliżej mu do jednorożca. Rzadko spotykany. Wręcz mityczny. Na jego widok rozpływają się marketerzy. Dlaczego? Ponieważ viral, praktycznie za darmo, może dotrzeć do milionów ludzi. W tym odcinku podcastu nauczysz się tworzyć wiralowe treści.

Badania

  1. Dobele, Angela & Lindgreen, Adam & Beverland, Michael & Vanhamme, Joëlle & Wijk, Robert. (2007). Why pass on viral messages? Because they connect emotionally. Business Horizons. 50. 291-304. 10.1016/j.bushor.2007.01.004.

Pozostałe

  1. Mail od Jonah Peretti’ego do NIKE

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podobało Ci się? Mam więcej.
Sprawdź też inne artykuły..
Łukasz Hodorowicz - Blog o Marketingu dla firm, które chcą osiągnąć sukces

Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa.  Uważam, że świat był smutny zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.

Potrzebujesz marketingowego wsparcia?

Porozmawiajmy. Bez zobowiązań.
Powiem Ci co mogę zrobić dla Ciebie i Twojej firmy.